Legalább a vasutasok felé azért csak szorulna némi magyarázatra, hogy miként sikerült a közmédiában korszakos sikerként előadott, Luca székeként készülő Nyugati pályaudvaron, mint kiderült szánalmas műszaki minőségben kivitelezett kitérőkkel előrukkolni.
De tényleg ezt érdemli a vasút.
Alig pár hónapot követően 20-as lassújel szégyeníti az országunk legforgalmasabb, ráadásul, már majdnem felújított pályaudvarát.

Persze akik a 20-as kitérőkön imbolygó vonatok helyett, ha úri kedvük úgy tartja akár Ferrarival is eljuthatnak A-ból B-be – gyorsabb is, kényelmesebb is – azokat különösképpen nem dúlja fel ez a Guinness rekordok könyvébe illő skandalum.
A lassújelek miatti torlódásokat, késésigazolásokat, esetleges utas elégedetlenkedéseket úgysem a Ferrarival közlekedőknek kell kezelni.
KAPCSOLÓDÓ HÍREK
Van, ahol megy a vonat – DMM blog
MÁV: uniós pénz nélkül hogy kerül sínre? Hegyi Zsolt, Inforádió, Aréna
Vitézy Dávid: Egy igazán rossz üzlet három lépésben- avagy a Siemens mozdonyok története