Pályafelújítások és a kirstálygömb…

Megosztom

A beígért növelés helyett, miért kellett nagy hírtelen majd 30%-al csökkenteni az 1-es vonalon Biatorbágy – Szárliget állomások között alkalmazható sebességet?

A VSZ elnök a pályakarbantartási és a felújítási munkák kifizetésekor túlárazásra gyanakszik.

Nos, ha ez így van, és ugyan ki merné kétségbe vonni a még manapság is az egyetemre járó, a vasutat kiválóan ismerő és tudó, a MÁV Zrt. jóvoltából busás munkabérrel jól tartott forradalmár határozott kijelentését, egyet azért biztosan nem értünk:
Jani, aki az embert próbáló permanens érdekvédelmi küzdelmei mellett még évi 8.400.000 Ft tiszteletdíjért a MÁV Zrt.-nél felügyel, vajha mi okból nem tette eddig a kötelességét? Hiszen vélhetően nem pár napja szerzett tudomást a telhetetlen és mohó dögkeselyűknek a szenvedő MÁV Zrt. testének galád tépkedéséről.

A túlárazáshoz, mint köztudott legalább két fél szükségeltetik.
A túlárazó és képtelen árat valamiért (ismeret hiány, naivitás, tartom a zsebem, tűröm, mert szólni nem merek stb.) kifizető.
Nota bene. A MÁV Zrt. esetében közpénzről, az adófizető polgárok által befizetett forint milliárdokról van szó.
Amelynek elherdálása Meleg úr lelkét az indulatos kijelentést hallva, kétségtelenül régóta háborgatja, de valamiért csak pár napja a Klubrádióban kiáltotta világgá.

Reméljük, a “coming out” után Jani elnök, a MÁV Zrt. oszlopos FB tagjaként, immáron elszántan és bátran cselekedve az FB-nek a haladéktalan vizsgálat indítását kezdeményezi mindazon lenyúlások esetében, amelyeknél az általa gyanított túlárazások (lopások) történtek.

A megejtett célzott vizsgálatok eredményeként a megszégyenült kapzsi túlárazók által a MÁV Zrt. részére lóhalálában kamatostul visszafizetett összegekből hipp-hopp, és ráadásul a költségvetési források apasztása nélkül összejön az évek óta lelkiismeretlenül lepusztulni hagyott 1-es vonal újbóli biztonságossá tételéhez szükséges munkák elvégzésére fordítható összeg.

Mindenesetre több, mint szomorú, hogy az elege lett miniszternek kellett utasítani – a kétkezi vasutasokat egyáltalán nem túlfizető – MÁV Zrt. vezetését arra, hogy méltóztassanak tenni a kötelességüket.

A bérek tisztességes megemelésére vonatkozó parancs még meddig várat magára?

szerző: KVSZ
fotó: Internet