A következő öt-nyolc évben a MÁV-nak legalább 1500 milliárd forintra volna szüksége a teljes vasúti járműpark modernizálásához – mondta az Indexnek Hegyi Zsolt, a MÁV új vezérigazgatója. Emellett részletesen beszélt arról, hogy a 15 projektet felölelő, 800 milliárd forintos vasútépítési program felét az Európai Beruházási Bank állja, így szigorú az ütemterv: még idén el kell jutni a közbeszerzések kiírásáig, jövőre már dolgoznának a munkagépek, hogy 2029-ig minden befejeződjön. Az interjúban a szakember kitért arra, hogy az átfogó reformok és fejlesztések középpontjában a pontosabb menetrend és az utasok komfortérzetének növelése áll.
A teljes cikk az alábbi linken olvasható:
KAPCSOLÓDÓ HÍREK
A rendőrség a NAV-hoz tette át a kelebiai „szupervasútba” beépített, HASZNÁLT ágyazati zúzott kő miatt tett feljelentést
Már nem is cél, hogy európai színvonalat érjen el a magyar vasút (G7.hu)
HÉV-botrány: villamosokkal oldhatják meg a szerelvénykrízist