Vannak akik 650.000 Ft/hó, mások 50%-os bérfejlesztést kaptak az Ukrajnában dúló háború inflációs hatásainak, az energiahordozók, és az élelmiszerek árai drasztikus növekedésének elviselésére.
Viszont jóval több azon bérből és fizetésből élők száma akiknek a válság nem okoz gondot, érdemi anyagi terhet, megélhetési gondokat. Közéjük tartozik a vasutasok jelentős hányada, akik oly kiválóan keresnek, hogy nincs szükségük a havi jövedelmük egy fillérrel is történő emelésére.
Legalábbis a MÁV Zrt. tulajdonosi jogokat gyakorló farizeusai kétségtelenül erre gondolva tesznek a bérköveteléseinkre.
A “nagy” szakszervezetek elnökei pedig eltartóik lábainál kuporogva, vagy hasonlóképpen vélekednek, vagy a feléjük támasztott elvárásnak megfelelően csupán megértőek, vagy egy virtuális valóságban léteznek.
Ezért azután csöndben, nagyon csöndben vannak.
Olyannyira, hogy még a munkahelyek megtartását szavatoló megállapodás megkötését sem szorgalmazzák, ha már a bérek emelésének követelését feleslegesnek ítélik.
Holott, nota bene a 2021 évben (tavaly) a vasutasok kb. 99%-nak az alapbére “0” %-al emelkedett.
Aki gyávaságból, vagy megalkuvásból elveszti kapcsolatát igazsággal, az elveszti a szabadságát, és megvetett szolgává silányul.
KAPCSOLÓDÓ HÍREK
Forbes – Felszámolják a Habonyhoz és Hernádihoz köthető céget, ami a teljes magyar vagongyártás halálát hozhatja
Telex: Évekre lezárják az ország második legforgalmasabb vasúti mellékvonalát, házak helyén épülne az új nyomvonal
G7: 25 éves vonatoknak kellene örülnünk, de akár már az első akadályon elbukhat a beszerzés