Az évszázad elszámoltatási rémtörténete? 🤯 Vizsgáljuk meg a milliárdos Budapest-Belgrád vasútfejlesztést, ami a titkos kínai hitel, a megkérdőjelezhető építési minőség és a feltűnően drága magyar szakasz miatt került a figyelem középpontjába! 👉 Miért találtak építési törmeléket, cserepet a sínalapban a jó minőségű andezit helyett? 👉 Hogyan lehetséges, hogy Hadházy Ákos feljelentése ellenére sem indított nyomozást a NAV, miközben a MÁV és a minisztérium „mindent rendben talált”? 👉 Miért kerül háromszor többe a magyar szakasz kilométere, mint a szerb? 👉 Mi köze van a beruházáshoz Orbán Győző cégének, a Dolomit Kft.-nek? A beszélgetésben szó esik arról is, hogy a projekt valódi célja az ázsiai áruk **teherszállítása**, miközben a személyforgalom megbénítása a határon túli magyarok ingázását nehezíti meg. Tények, háttérinfók és a szívszorító emberi oldalak! 🎤 Szakértői csapatunk a vonalon:
- *Kovács Ádám* (@Adamsomething), hobbi-urbanista vlogger, aki Csehország és Németország között ingázva oktat várostervezésről.
- **Bojan Pajtić**, a Vajdasági Autonóm Terület volt kormányzója, jogászprofesszor.
- *Jon Worth* (@Jon_Worth), európai vasútfejlesztésért kampányoló független szakértő, a #CrossBorderRail kampány alapítója.
- **Maja Vujović**, az Europrospects szerbiai tudósítója.

KAPCSOLÓDÓ HÍREK
Telex: Amire az oroszoknál volt egy sajtológép, azt mi házilag kalapáltuk – így omlott össze a dunakeszi vonatgyártás
Telex: Az EU-s átlagbér felét sem érték el a magyar fizetések tavaly
Agymenők